Microsoft Visio Professional 2019 Ürün Anahtarı

 Microsoft Visio bir diyagram ve vektör grafik uygulamasıdır ve Microsoft Office ailesinin bir parçasıdır. Ürün ilk olarak 1992 yılında Shapeware Corporation tarafından piyasaya sürüldü. Microsoft Visio, 2000 yılında Microsoft tarafından satın alındı.

24-09-2018'de Microsoft Visio 2019, Microsoft Office 2019 ile birlikte piyasaya sürüldü.

Ürün Anahtarı Olmadan Microsoft Visio 2019 Nasıl Etkinleştirilir

Adım 1 :  Windows Defender'ı devre dışı bırakırsınız

Adım 2: Aşağıdaki kodu yeni bir metin belgesine kopyalarsınız.

3. Adım : Ardından yeni bir metin belgesi oluşturursunuz.


Adım 4:  Kodu metin dosyasına yapıştırırsınız. Ardından , toplu iş dosyası olarak kaydetmek için Farklı Kaydet " i seçin ("Visio2019.cmd" olarak adlandırılır)



Adım 5:  Toplu iş dosyasını yönetici olarak çalıştırırsınız.


Lütfen bekle…


Bitti! Microsoft Visio Professional 2019'unuz başarıyla etkinleştirildi.

ofis-2019-ürün-etkinleştirme

Aktivasyon durumunu tekrar kontrol edebilirsiniz.

Arama Açıklaması: Microsoft Visio professional 2019 ürün anahtarı, Microsoft Visio 2019 profesyonel ürün anahtarı, Microsoft Office Visio professional 2019 ürün anahtarı, Microsoft Visio professional 2019 ürün anahtarı

Yorumlar

Yorum Gönder