Windows 10 Ürün Anahtarı Ücretsiz 2021 Bedava


Windows 10 İşletim Sistemi, hemen hemen tüm kullanıcılar tarafından oldukça sıcak ve mutlu bir şekilde karşılandı. Kullanıcılar, bu işletim sisteminde sunulan birçok heyecan verici ve yeni özellik nedeniyle Windows 10'a çok sayıda geçiş yaptı.
Yükleme sırasında, Windows 10 sizden bir ürün aktivasyon anahtarı isteyecektir. Geçerli bir anahtar girmeden daha ileri gidemezsiniz. Satın aldığınız lisans anahtarınızı girmeden Windows'u test etmek veya Windows'u yüklemek istiyorsanız, aşağıdaki genel Windows 10 etkinleştirme ürün anahtarlarını, Windows'u 30 gün sonra sona erecek şekilde başarıyla yüklemenizi sağlayacak şekilde kullanabilirsiniz. Sona erme süresini 90 güne kadar uzatabilirsiniz.
Sisteminize kurduğunuz Windows deneme sürümüdür ve 90 gün sonra sona erecektir. Ayrıca, Windows'un tüm özelliklerini düzgün bir şekilde kullanabilmek için Windows kopyanızı etkinleştirmeniz de zorunludur. Kurulum sırasında her bir sürüm için Windows'unuzu ömür boyu etkinleştirmek üzere anahtarlar gerekir.

Windows 10 Ürün Anahtarı Ücretsiz 2020

TX9XD-98N7V-6WMQ6-BX7FG-H8Q99
W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX
MH37W-N47XK-V7XM9-C7227-GCQG9
DPH2V-TTNVB-4X9Q3-TJR4H-KHJW4
WNMTR-4C88C-JK8YV-HQ7T2-76DF9

Windows 10 Kurulum  Anahtarı 

  • Windows 10 Home – YTMG3-N6DKC-DKB77-7M9GH-8HVX7
  • Windows 10 Home Single Language – BT79Q-G7N6G-PGBYW-4YWX6-6F4BT
  • Windows 10 Home Country Specific – N2434-X9D7W-8PF6X-8DV9T-8TYMD
  • Windows 10 Education – YNMGQ-8RYV3-4PGQ3-C8XTP-7CFBY
  • Windows 10 Pro – VK7JG-NPHTM-C97JM-9MPGT-3V66T
Bu tuşlar işe yaramazsa , burada windows 10'u etkinleştirmek için yeni mothod kullanabilirsiniz:

2020 ürün anahtarı olmadan Windows 10 nasıl etkinleştirilir

Size bu makalede göstereceğim. 
Adım 1: ziyaret  Windows.txt
Adım 2: Yeni bir metin belgesi içine yukarıdaki kodu kopyalayıp Adım 3: seçersiniz bir toplu iş dosyası, adı olarak kaydedin “1click.cmd” olarak kaydetmek için “Farklı Kaydet” toplu iş dosyası, adı “1click.cmd”
Windows 10'u etkinleştirmek için metin kopyalama
toplu iş dosyası olarak kodu kaydet
kodu kaydet
Adım 4:  Toplu iş dosyasını yönetici olarak çalıştırın
Toplu iş dosyasını yönetici olarak çalıştırın
Sonucu görebilirsiniz
Windows 10 Ürün Anahtarı Ücretsiz 2019
Windows 10 Product Key, Serial Keys !!!GÜNCEL!!!
Windows 10 Home Edition – YTMG3-N6DKC-DKB77-7M9GH-8HVX7
Windows 10 Single Language Key – BT79Q-G7N6G-PGBYW-4YWX6-6F4BT
Windows 10 ProSerial Key– VK7JG-NPHTM-C97JM-9MPGT-3V66T !!!TAVSİYE BU KEY %100 ÇALIŞIYOR!!!
Windows 10 Enterprise Product Key
NPPR9-FWDCX-D2C8J-H872K-2YT43
PBHCJ-Q2NYD-2PX34-T2TD6-233PK
Windows 10 Product Code and Serial Key:
Windows 10 Serial Key:
NPPR9-FWDCX-D2C8J-H872K-2YT43
Windows 10 OS key Professional Edition:
6P99N-YF42M-TPGBG-9VMJP-YKHCF
 8N67H-M3CY9-QT7C4-2TR7M-TXYCV
Windows 10 product key: Technical Preview for Consumer:
334NH-RXG76-64THK-C7CKG-D3VPT
Windows 10 Product key all Editions:
NKJFK-GPHP7-G8C3J-P6JXR-HQRJR
Windows 10 key Enterprise Edition:
CKFK9-QNGF2-D34FM-99QX2-8XC4K
Windows 10 product number:
VK7JG-NPHTM-C97JM-9MPGT-3V66T
W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX
T44CG-JDJH7-VJ2WF-DY4X9-HCFC6
Product Key Windows 10 || 
 TX9XD-98N7V-6WMQ6-BX7FG-48Q99
TX9XD-98N7V-6WMQ6-BX7FG-H8Q99

Windows 10 Professional
W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX

Windows 10 Professional N
MH37W-N47XK-V7XM9-C7227-GCQG9

Windows 10 Enterprise
NPPR9-FWDCX-D2C8J-H872K-2YT43

Windows 10 Enterprise N
DPH2V-TTNVB-4X9Q3-TJR4H-KHJW4

Windows 10 Education
NW6C2-QMPVW-D7KKK-3GKT6-VCFB2

Windows 10 Education N
2WH4N-8QGBV-H22JP-CT43Q-MDWWJ

Windows 10 Enterprise 2015 LTSB
WNMTR-4C88C-JK8YV-HQ7T2-76DF9

Windows 10 Enterprise 2015 LTSB N
2F77B-TNFGY-69QQF-B8YKP-D69T

 Yeni Windows 10 Ürün Anahtarı 2021 için bu yazıya tıklayın

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Admin senden Allah razı olsun adamsın

      Sil
    2. Windows 10 Ürün Anahtarı Ücretsiz 2021 Bedava >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Windows 10 Ürün Anahtarı Ücretsiz 2021 Bedava >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Windows 10 Ürün Anahtarı Ücretsiz 2021 Bedava >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK BX

      Sil
  2. Pro Dışında Hangisi Daha İyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. home sürümü fazlasıyla işinizi görecektir.

      Sil
    2. hayır Enterprise kullan homeyi ben kullanıyorum iyi değil çoğu özellikleri yok

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. yarıyo benim windows 10 home du süresi bitiyodu burdaki windows 10 pro kodunu girdim oldu

      Sil
  4. benimkilerde bu kod lar olmuyor

    YanıtlaSil
  5. gerçekten işe yaradı çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. olmuyo benimki 10 enterprise ama hiçbişekilde olmuyor kms yi de denedim....

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim. En üsttekini denedim olmadı Rastgele başka birini denedim oldu.

    YanıtlaSil
  8. admin cok tesekkur ederım gosterdıgın 1click.cmd yontemıyle sorunu cozdum

    YanıtlaSil
  9. ben 1click.cmd den denedim herhangi bir tuşa basın diyo bastım olmadı yardımcı olurmusunuz acil

    YanıtlaSil
  10. admin ben bu 1click.cmd olayını yaptım windows defender trojan falan dedı hemen sildim bır sorun olmaz demı lutfen
    cevap ver içinde hesaplarım var
    trojan bulaştıysa nabarım ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de aynı bilgiyi verdi defender sildim. Sorun olur mu ? Hacktool ?

      Sil
  11. Abıi ellerinize sağlık windows 7de kalmıştım sayenizde yükselttim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni daava enden oldumu kodumu çaldı vs nede yökselticemde

      Sil
  12. 1click.cmd dosyası il oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar

    1. bütün kodları denedim hiç biri olmadı lütfen bi kod verip yardımcı olurmusnuz ?

      Sil
  14. olmayacağını düşünüyodum ama oldu

    YanıtlaSil
  15. benolma yacagını düşünümüş tüm ama ol du valla oldu bila oldu

    YanıtlaSil
  16. sanallaştırma windows 10 home de nasıl acılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu anakart modeli ve işlemcinize göre değişir bununla ilgili genel bir yazı paylaşırım bugün takipte kalın

      Sil
    2. Aradığınız çözüm burada
      https://sorunabi.blogspot.com/2020/10/bilgisayarmda-sanallastrmay-vt-nasl.html

      Sil
  17. W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX
    arkadaşlar professional bu sitenin çalışıyor daha şimdi girdim bunu kullanın adminin tavsiye dediği çalışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bildiğim kadarıyla bi kod sadece 1 kez kullanılabiliyor

      Sil
  18. yardımcı olur musunuz windows 10 enterprise

    YanıtlaSil
  19. giriş yapılmıyo herkes hepsinimi klanır yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  20. windows 10 pro var ve
    hiç biri çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  21. ADAMIN DİBİSİNİZ ABİ KIRALSINIZ PAŞAM

    YanıtlaSil
  22. W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX 10pro var denedim olmadi acil cüzüm lütfennnnnn

    YanıtlaSil
  23. olucak galiba olursa yazarım

    YanıtlaSil
  24. Senden allah razı olsun ne muradın varsa versin. Her işin rast gitsin sen adamsın.

    YanıtlaSil
  25. abi varya ilk defa denedi oldu sağolun bunu denein
    W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX

    YanıtlaSil
  26. kardesım bı yardımcı olurmusun etkınlestıredım



    YanıtlaSil
  27. benimkinde üzgünüm olmuyor diyor

    YanıtlaSil
  28. benim çalışmıyor windows 10 pro

    YanıtlaSil
  29. kod varmı
    video çekiyomda youtubda altı keserim bana at 5 biin kişi sitenize gelsin banada video çıkar

    YanıtlaSil
  30. teşekkürler hocam nasıl yapıyorsanız nerden buluyorsanız tebrikler :)

    YanıtlaSil
  31. ben home için girdim son güncelleştirme haziran 2018 diyor normal mi

    YanıtlaSil
  32. admin bilgisayar kitlenmez demi?

    YanıtlaSil
  33. Sade ve başarılı paylaşım eline sağlık dostum ...

    YanıtlaSil
  34. PC yi windows 10 pro ya yükseltti ve benim hesaptaki anahtarı kullandı teşekkürler

    YanıtlaSil
  35. bu kadar keyi nereden nasıl buluyorsunuz helal valla
    sayenizde sağ alt köşede yazan windowsu etkinleştir yazısından kurtuldum

    YanıtlaSil
  36. bütün keyleri kopyala yapıştır yaptım hiçbirisi olmadı. Sonra şu 1clilck'i yaptım. Cmd senin sürümün bulunamadı bir tuşa bas kapat dedi. Sonra bir girdim ayarlara baktımm windows kuruluşunuzun etkinleştirme hizmeti kullanılarak etkinleştirildi diyor. Şimdi buolmuş mu olmamaış mı. Bilen birisi varsa söylesin. Bi da hala bazen yakında ürün anahtarınızın süresi dolacak diyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da aynısı oldu ama bende etkinleştirilmedi diyor hala

      Sil
  37. Olmus fakat sirket lisansi ile olmus enterpise dir sirket lisansi

    YanıtlaSil
  38. abi bende ürün anahtarları olmadı 1click.cmd ile denedim olmadı windows 10 pro
    lisansı atarmısın

    YanıtlaSil
  39. abi ya ben yapamadımda bana bir windovs 10 enterprise ürün anahtarı atabilinmi nolur e-posta 13oyuncubaba1@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. bende not defteri toplu iş dosyasına dönmüyor help

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dosyayı kaydedeceğin zaman üstte isim yazıyor altta metin belgesi yazıyor onu tüm dosyalar yaz sonra dosyaya 1click.cmd yaz oluyor

      Sil
  41. allah sizden razı olsun windows 10 a geçirmek için ürün anahtarı istiyordu tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  42. çok teşekürler alah sana razı olsun

    YanıtlaSil
  43. çok sağ ol ilk denememde oldu.

    YanıtlaSil
  44. Hocam ben win 7 den 10 yükselticem ama olmuyo napcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli dosyalarınızı, hesaplarınızı kaydedin ve format atın.

      Sil
  45. Abi çok teşekkürler işe yaradı 1click.cmd ile yaptım önce failed dedi ama baktım olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  46. Abicim ALLAH razi olsun sandan 3 gundu deneyordum senin safanda birici girdigim anahtar ise yaradi ALLAH senden razi olsun cohcoh tesekur ederim

    YanıtlaSil
  47. gerçekten işe yarıyormu virüs yok demi admin

    YanıtlaSil
  48. tşkler, ne kadar sürer bilmiyorum ama şimdilik sağdaki sinir bozucu lisans sorunu yazısından kurtuldum.

    YanıtlaSil
  49. admin hepsini denedim ama olmadı bana bir tane ayrı key verebilirmisin.

    YanıtlaSil
  50. ellerinize sağlık çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  51. lan çok saol ilk denemede oldu

    YanıtlaSil
  52. Teşekkürler.Yazılım olayı çok iyimiş..

    YanıtlaSil
  53. windows u etkinleşdiremiorum ? yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  54. agaaaaaaaaa bende olmuyorr

    YanıtlaSil
  55. yen ianahtar var mı tümünü denedik

    YanıtlaSil
  56. admin ben yapamadım
    8,1 pro olmuyo hacı

    YanıtlaSil
  57. Cmd dosyası çalışmıyor artık. Lütfen bu durumla ilgilenir misiniz?

    YanıtlaSil
  58. daha başlatmadan virüs ve tehditler bulundu deyip siliyor windwos 10


    YanıtlaSil
  59. allah razı olsun pro için kullandım hemen oldu adamsın

    YanıtlaSil
  60. admin sağol bide admin her yere reklam ekleme getirirmisin bloger siteleri için

    YanıtlaSil
  61. çok teşekkür ederim oldu :)

    YanıtlaSil
  62. Allah razı olsun yükelstme yapıyorum çok sagolun

    YanıtlaSil
  63. Admin bende windows 10 pro var ürün anahtarı deniyorum olmuyor bi uyarı veriyor
    ''BU ÜRÜN ANAHTARIYLA ETKİNLEŞTİRMEK İÇİN BU CİHAZIN KURULUŞUNUZUN ETKİNLEŞTİRME HİZMETİNE BAĞLANMASI GEREKİR'' diye bi uyarı alıyorum yardımcı olurmusunuz lütfen

    YanıtlaSil
  64. Yardım edin windows 10 single anahtarı lazım etkinleştiremiyorum

    YanıtlaSil
  65. cok tesekkurler buyuk bır dertten kurtardınız

    YanıtlaSil
  66. COK TSK EDERIM SORUNSUZ YAPTIM AMA BAZI ARKADASLAR ANLAMIYO BIRAZ DAHA ACIK ANLAT

    YanıtlaSil
  67. ÇOOOOKKKKK TEŞEKKÜR EDERİM KARDEŞİM. AYLARDIR BIKMIŞTIM BU MESAJLARDAN SAYENDE KURTULDUM. ELLERİNESAĞLIK.

    YanıtlaSil
  68. Helal Olsun sana Kardesim benim Allah senden razi olsun

    YanıtlaSil
  69. admin bana birini yazarmisn bende olmuyo

    YanıtlaSil
  70. admin ben bulamiyorum bana birini yazrmisnin

    YanıtlaSil
  71. sorunsuz oluyor aşırı teşekkür ederim bununla alakalı 500 tane video izlemiştim çok gerekiyordu gerçekten oldu tekrardan çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  72. teşekkürler
    oldu bende

    YanıtlaSil
  73. 1click.cmd ile işe yaradı çok sağol admin ALLAH senden razı olsun

    YanıtlaSil
  74. adamsın adammmm adminnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yaptınız banda yardımcı olurmusunuz

      Sil
  75. merhaba admin ben windows 10 pro kullanıyorum etkinleştirmek istiyorum nasıl yapacağım bilmiyorum rica etsem yardım edermisin lütfen

    YanıtlaSil
  76. 1clikc.cmd ile oldu. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  77. hayırlı olsun teşekkürler

    YanıtlaSil
  78. win 10 pro ürün anahtarı hangisi bulamadımda

    YanıtlaSil
  79. “1click.cmd” Mütihş bir şey , sonradan karşımıza sıkıntı çıratmazsa süper.

    YanıtlaSil
  80. Admin Allah tuttuğunu altın etsin işe yaradı

    YanıtlaSil
  81. birşey soracağım güvenli mi bu?

    YanıtlaSil
  82. birşey soracağım güvenli mi bu? deneyen varsa yanıt yazarsa sevinirim

    YanıtlaSil
  83. bütün kodları denedim hiç biri olmadı lütfen bi kod verip yardımcı olurmusnuz ?

    YanıtlaSil
  84. Windows 10 Ürün Anahtarı Ücretsiz 2021 Bedava >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Windows 10 Ürün Anahtarı Ücretsiz 2021 Bedava >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Windows 10 Ürün Anahtarı Ücretsiz 2021 Bedava >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    YanıtlaSil
  85. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder